loading...
بزرگ ترین سایت رپر هاي جوان
استودیو پایتخت به مدیریت سعید اژدر: 09198090998

به رپر پاتوق در فيسبوك بپيونديد

 به رپر پاتوق در فيسبوك بپيونديد

 www.facebook.com/raperpatoogh

021
آقا جان اين سايت زترشك شد هرچي ميزارمو فيلتر ميكنن ديگه اينجانيايد

javaddiyanati بازدید : 21 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

سروش لشگری ملقب به هیچکس تو 17اردیبهشت سال 1364متولد شد.مترجمی زبان انگلیسی خونده و غذا مورد علاقه اش ماهی و رنگ مورد علاقه شم مشکی.همه می دونید که مشکی رنگ عشقه

این پدر رپ فارس گفته که 6سال پیش رپ کردن و آهنگ سازی یا به قول خودشون ساخت بیت رو شروع کرد وترانه هارو با سبک جدید رپ

 خوند و رپ فارس رو ابداع کرد.

سروش نام 021رو برای معرفی رپرهای تهران انتخاب کرد.همونطور که میدونید021کد تلفن تهرانه ولی الآن هرکی اینو بشنوه میدونه که سمبل رپ کن های تهرانه!

اون آهنگهای اولیه خودش رو به زبان انگیلیسی خوند اما بعد دید بهتره فارسی بخونه چون اینجوری بهتر می تونست احساساتش رو بیان کنه.

هیچکس همیشه تو آهنگاش نوآوری داره معمولا از سازهای ایرونی استفاده میکنه مثلا تو آهنگ تیریپ ما از ستار یا تو آهنگ یه مشت سرباز از سنتور استفاده کرد تو بعضی از کاراش از ویالون هم استفاده کرد تا بتونه رپ فارس رو کمی شبیه رپ غربی نشون بده.

تمام آهنگهایی که هیچکس خوند پر از معنی بوده و حرف دل تموم جوون ها رو زده.سروش دمت گرم

هیچکس با وضعیت مالی نه چندان خوبش همیشه تمام تلاشش رو کرد که با بهترین ها کار کنه مثل:مهدیار(بهترین آهنگ ساز زیر زمینی در ایران)و سامان ویلسون(رپر ایرانی مقیم لندن از گروه زدبازی)و رضا پیشرو(پر طرفدار ترین رپر رپ فارس)و امیر تاتالو(از گروه T&T)و مسعود سعیدی(رپر سبکR&B)و...

اولین آلبوم رپ فارس بنام جنگل آسفالت رو هم او منتشر کرد و کار بیت هاشم مهدیار به عهده گرفت.هیچکس گفت من برای ساخت این آلبوم تمام پول هامو دادم تا کار خوبی از آب دربیاد.

جنگل آسفالت باتلفیق سبک رپ و نوای موسیقی سنتی ایرانی و استفاده از سازهای سنتی ایران زمینمثل عود، تنبک، نی، دف و قانون، به راستی برازنده عنوان رپ فارسی است.

سروش از 7تا سین سفره 7سین سبزه رو بیشتر دوست داره به قول خودش من سبزه و چمن رو خیلی دوست دارم دلم می خواد برم روش بشینم حال کنم.تابستان 1385 براش واقعا تابستان پرکاری بود چون بعد از تلاش های زیاد بالاخره تونست کار آلبوم جنگل آسفالت رو تموم کنه.

شاید از خودتون بپرسید چرا اسم جنگل آسفالت رو برای آلبومش انتخاب کرده به گفته خودش منظور از جنگل آسفالت شهره و اون خواسته تو این آلبوم مشکلات اجتماعی مردم رو منعکس کنه که خیلی خوب این کار رو کرد.

یکی دیگه از گروه هایی که هیچکس بنیان گذارشه صامت هست که واقعا ترکونده صامت از زیر گروه های 021 هست که اعضاش:هیچکس و پیشرو و قاف و مخمصه و چند تا رپر دیگه هستن.

راستی یه نکته باید درباره آلبوم جنگل آسفالت بگم که این آلبوم 9تا آهنگ داشت که3تاش دو زبونه بود یعنی میکس انگلیسی و فارسی بود.

الآن سروش رقیب های زیادی داره مثل ساسی مانکن و مخته مثل اینکه اینا یه زمانی با هم رفیق بودن اما به دلایلی بینشون شکر آب میشه.

پانی هم که از رپر های دختره و الآن فرار کرده رفته دبی از دافای جون جونی سروش بوده که اینم از دستش فرار کرد رفت.

باید بگم که هیچکس بارها دستگیر شده و به زندان رفته ولی خوشبختانه الآن آزاده ولی متاسفانه باید بگم براش حکم تیر بریدن یعنی هرجاگیرش بیارن تیربارونش می کنن. خیلی حالتون رو گرفت نه؟

هيچ کس يکي از اولين رپ کن هاي ايران است. او 021 را براي معرفي رپ کن هاي تهراني در 5 سال پيش درست کرد. او از سه رقم کد تلفن شهر تهران براي اسم آن استفاده کرد و آن را تبديل به يک سمبل براي شهر تهران در رپ کرد. آهنگهاي اول هيچ کس به زبان انگليسي و درباره مشکلات اجتماعي در ايران بود. بعد از آن تصميم گرفت به زبان فارسي رپ کند زيرا بهتر مي توانست احساسات caخود را بيان کند، بعد از خواندن چند آهنگ هيچ کس شروع به تجربه کردن سبک هاي مختلف در رپ کرد. همانطور که مي بينيد او هم اکنون در هر آهنگ خود يک نوآوري دارد. او از سازهاي ايراني مانند ستار در بيت آهنگ "تيريپ ما" استفاده کرد و همکاري با ريويل براي تلفيق رپ فارسي با رپ غربي. او همچنين درباره موضوعات مختلفي آهنگ خوانده است، از جمله اتحاد در آهنگ "با هم"، خيانت در "پدرخوانده" و همچنين همکاري با خواننده هاي مختلفي مانند saman willson ازzedbazi.

هيچ کس هميشه سعي کرده کاري نو براي شنوندگان و طرفداران خود ارائه دهد. در حالي که هيچ وقت پشتوانه مالي نداشته است. به نظر او اين بزرگترين مشکل خوانندگان زيرزميني است، با اين حال او هيچ وقت رپ کردن را کنار نگذاشته و هميشه دنبال پيشرفت بوده است

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
021
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام خواننده هستید؟
    از رپر پاتوق راضي هستيد؟
    مدير سايت

                                                      javaddiyanati          

    نرم افزار آدرس ياب بيا تورپ
    خدمتي جديد از رپر پاتوق

    دیگر نگران پیدا کردن آدرس های جدید بیا تو رپ نباشید ، کافیست فایل زیر را دریافت و از حالت زیپ خارج کرده و در سیستم خود نگهداری کنید و به هنگام مسدود شدن آدرس فعلی با یک کلیک آدرس جدید سایت را دریافت نمایید

    B2R Address Finder

    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 211
  • بازدید کلی : 6,557
  • کدهای اختصاصی
    توجه

                                                 اين سايت كاملا بي طرفه

    رپر پاتوق

           جديد ترين آهنگ هاي رپ وهيپ هاپ در رپر پاتوق